Nichts ist fur dich....Nichts war fur dich .... nichts bleib fur dich... fur immer!...

Leden 2009

Arthas picts

30. ledna 2009 v 17:50 | Agnesh |  World of Warcraft
http://www.todowow.com/gallery/arthas/arthas6.jpghttp://www.worldofwar.net/gallery/data/525/medium/Arthas_j_.jpghttp://fc29.deviantart.com/fs14/f/2007/117/5/c/Prince_Arthas_Menethil_by_pulyx.jpg
http://www.worldofwarcraft.com/shared/wow-com/images/characters/concept/arthas.jpghttp://wow-hm.org/pictures/wallpapers/arthas.jpg
http://www.warlandia.it/warlandia/images/wallpaper/big/Arthas-cattivello.jpg

http://www.wowczsite.net/image/gallery/200712091244_Arthas%20Menethil.jpghttp://deathknight.info/wp-content/uploads/2008/05/arthasdeathknight.jpg
http://deathknight.info/wp-content/uploads/2008/05/arthashuman.jpg

http://img.webme.com/pic/a/arthas-revenge/warcraft-iii-arthas2.jpg
http://greazemunky.com/images/Arthas.jpg
http://www.rpjournal.com/costumes/costume-arthas2.jpghttp://www.chelman.estranky.cz/archiv/inahled/61.jpghttp://img.photobucket.com/albums/v307/big_b_utah/arthassketch5-9.jpghttp://th00.deviantart.com/fs28/300W/f/2008/144/a/c/Arthas_Menethil_by_AquaSixio.jpghttp://www.satedcanvas.com/illustration/arthas.jpg


http://images1.wikia.nocookie.net/wowwiki/images/thumb/3/32/Manga_Arthas.jpg/180px-Manga_Arthas.jpghttp://www.freewebs.com/coyotezed/arthas.jpghttp://www.pu-wow.net/media/2/20080810-Lich%20King.jpghttp://images1.wikia.nocookie.net/wowwiki/images/thumb/8/86/WC3Arthas.jpg/180px-WC3Arthas.jpg

Zul´Jin

25. ledna 2009 v 10:31 | Agnesh |  World of Warcraft
Pocházel z jednoho kmenu Lesních Trollů z Amanu a umanul si jako cíl věc, která se nikomu nepodařilo od dob Trollích válek - sjednotit znovu neustále válčíci kmeny ze Zul'Amanu pod jedno vedení. V té době byl však nenáviděn za své neustálé útoky na Vysoké Elfy v Quel'Thalas, i když Trollové byli téměř poraženi. Mezi Trolli se sice šuškalo, že Zul'Jin plánuje sjednocení, ale najednou začala Druhá Válka a jeho plány museli jít stranou. V průběhu této války přišel za Zul'Jinem Orgrim Doomhammer s přaním, aby se Trollové přidali k Hordě. Zul'Jin nejdříve odmítal, ale když se Vysocí Elfové přidali k Alianci, nakonec souhlasil, protože mu bylo jasné, co by tyto spojené národy udělali s Trolli, pokud by se nespojili s Orky. Absolutně ho o tom přesvědčilo, když ho jednou zajmuli Lidé, ale Orkové ho okamžitě zachránili. Ke konci Druhé Války však bylo jasné, že Orkové znovu prohrají, a tak Lesní Trollové odstoupili od Hordy, stejně rychle jako se k ní přidali. Zul'Jin, sklíčený z toho, že nesplnil svou přísahu Hordě, jednoduše zmizel. Pověsti říkají, že díky Zul'Jinovi nyní existuje tak silné spojenectví mezi Trolli a Orky, bez kterého by se možná celá Horda rozpadla. Další pověsti však mluví o tom, že Zul'Jin stále ještě žije a pouze se ukrývá, a třeba se jednou znovu zjeví.


Kde se nachází: neznámé, od patche 2.3 v Zul'Aman
Frakce: Horda, Zul'Aman
Rasa: Troll
Postavení: velitel Zul'Amanu
Povolání: Vrhač seker

Vol´Jin

25. ledna 2009 v 10:30 | Agnesh |  World of Warcraft
V dnešních časech tento trollí lovec vládne svému kmenu Darkspear a sídlí spolu s Thrallem v pevnosti Grommash v Orgrimmaru. Je synem dalšího významného Trolla, šamana Sen'Jina, který byl vůdce vyhoštěných Trollů žijících na jednom malém ostrově ve Stranglethorn Vale. V této době byl kmen Darkspear téměř vymýcen lidmi a také četnými murlockými nájezdy a nebýt zakročení Thralla z jeho orky, možná by tito Trollové už vůbec neexistovali. Nezabránili však Sen'Jinově smrti v jedné z bitev. Takto se tedy stal Vol'Jin náčelníkem, a aby splatil dluh Thrallovi a poděkoval mu tak za záchranu jeho kmene, slíbil mu oddanost a službu k jeho Hordě. Ve Třetí válce patřili Trollové mezi nejobávanější hordské válečníky a dokonce i některým démonům jejich dalekonosné oštěpy naháněly strach a to se nestávalo často, že by se démoni něčeho báli. Po válce se Trollové usídlili na Echo Isles, ostrovech kousek od pobřeží Durotaru. Nějakou dobu zde žili v bezpečí, když jednou se zde vylodila armáda Admirála Proodmoura a začala s vražděním. Vol'Jin ještě s pomocí Rexxara a Rokhana na poslední chvíli stihl ostrovy evakuovat. Poté přesvědčil několik wyvern a jezdců na netpýrech, aby zaútočili na lidskou flotilu a po urputném boji se jim podařilo je odrazit. Poté si Trollové postavili vesnici poblíž ostrovů, ale na břehu Durotaru a nazvali ji po svém bývalém vůdci, Sen'Jinovi. Sice zde musí čelit nájezdům kentaurů a lidí řádu Kul'Tiras, kteří mají svou pevnost poblíž, ale i nadále se brání a Trollové jsou i nadále jedni z nejlepších válečníků Hordy, možná i díky Vol'Jinově vedení.


Kde se nachází: Orgrimmar - The Valley of Wisdom
Frakce: Horda, kmen Darkspear
Rasa: Troll
Postavení: rádce vůdce Hordy, vůdce kmene Darkspear
Povolání: Stínový lovec

Broxigar Rudý

25. ledna 2009 v 10:29 | Agnesh |  World of Warcraft
Broxigar Rudý byl ork a válečný veterán, jehož kamarádi byli zabiti v bitvě, kterou přežil a proto hledal vlastní smrt v bitvě z pocitu viny. Brox byl důležitá postava ve Válce Prastarých a byl chronologicky první ork, který kdy chodil po Azerothu. Brox byl veterán z První, Druhé i Třetí války - známý mezi jeho lidmi díky jeho hrdinským činům a pomoci při obraně důležitého horského průsmyku proti hordám démonů během Třetí války. Všichni jeho kamarádi - spolubojovníci zemřeli a Brox byl jediný kdo přežil až do doby než přišly posily. Ačkoli byl velmi vážený mezi jeho lidem, Brox si nikdy neodpustil svou "zbabělosti", protože on přežil a jeho přátelé zemřeli krásnou a hrdinskou smrtí. Když Horda objevila Časovou anomálii ve Stonetalon Mountains, poslala to Broxe a ještě jednoho mladšího válečníka vyšetřit. Broxova společníka Gaskala zabila Časová anomálie a Brox byl vhozen deset tisíc let do minulosti spolu s jedním člověkem a drakem. V této době byl Brox chycen Měsíční hlídkou a převezen do Suramaru. Ačkoli Noční elfové s ním zacházeli jako se zvířetem, kněžka Tyrande na něj byla milá a laskavá, dávala mu jídlo a hojila mu jeho zranění. Brox ji oslovoval "Šamanko" a důvěřoval jí. Brox byl nakonec osvobozen Tyrande, Malfurionem a Illidanem. Poté spolupracoval se dvěma jinými cestovateli časem, dračím mágem Krasusem a jeho bývalým studentem, lidským mágem Rhoninem. Brox také hlídal Malfuriona, když byl ve Smaragdovém Snu, ve kterém zlikvidoval kouzlo Urozených, které bránilo ostatním v čerpání moci ze Studny. Jeho schopnosti v boji mu zajistily respekt mezi Nočními elfy a i Plamennou Legií. Ačkoli ho Noční elfové, kteří neměli rádi cizince, přijali mezi sebe, tak ho neměli rádi, ale nebylo to tak hrozné díky přítomnosti draka Korialstrasze. Když se Broxovi ztratila jeho oblíbená sekera, tak mu Noční elf Malfurion a lesní polobůh Cenarius vytvořili novou, mystickou sekeru ze dřeva, které mělo tvrdost diamantu. V Broxových rukou to byla zhouba pro tisíce démonů. Ve finální bitvě minulosti, si Brox uvědomil, že jestli zklame, tak svět a celá budoucnost nebude existovat. Jeho společníci potřebovali více času a proto Brox seskočil ze zadní části draka do portálu, kterým přicházela Plamenná legie. Když prošel skrz a objevil se ve světě Plamenné Legie, začal zabíjet hordy démonů a blokoval jim ve vstupu do portálu. Když jich zavraždil tolik, že stál na vrcholku hory z jejich těl, byl rozhodnutý vyzvat i ostatní. To způsobilo, že nakonec upoutal pozornost samotného Sargerase, bývalého Titána, který se rozhodl ukončit orkův život. Když se Brox utkal se Saregerasem, uštědřil mu nepatrné zranění na noze. Toto malé zranění se později stalo důvodem Saregerasovy nepozornosti, kterou Krasus a jeho spojenci využili při zavírání portálu. Toto zranění odvedlo Saregerasovu pozornost od portálu a dovolilo Malfurionovi a Illidanovi zavřít portál a Saregerase v něm. Brox se už ale nikdy nemohl vrátit zpět na Azeroth, protože ho Saregeras zabil svým zlomeným mečem dříve, než se stihl vrátit portálem. Tímto závěrečným aktem oddanosti celému světu, Broxigar Rudý zapečetil své místo v historii, jako jediný kdo se postavil sám celé Plamenné legii v její plné síle. Takhle zemřel válečník Broxigar Rudý. Nezemřel pouhou hrdinskou smrtí, ale byl přímo uvržen do síně slávy jeho národa - Orků. Když se Krasus vrátil do své doby, tak první věc kterou udělal, bylo, že odevzdal Broxovu magickou sekeru přímo vůdci Orků, Thrallovi. Krasus také řekl Thrallovi, aby jeho lid zpíval píseň o Broxigarovi Rudém, jeho legendárním životě a jeho neuvěřitelné oběti světu. Nyní Broxův bratr Saurfang, vrchní velitel armád Orků, udržuje jeho památku ve své mysli a zřejmě i jeho sekeru ve své ruce.


Kde se nachází: není na živu (zemřel na planetě Argus, jeho sekeru má asi jeho bratr Saurfang)
Frakce: Horda
Rasa: Ork
Postavení: Jeden z nejlepších válečníků Hordy
Povolání: Válečník

Grom Hellscream

25. ledna 2009 v 10:28 | Agnesh |  World of Warcraft
Grom Hellscream by náčelník klanu Warsong, nejlepší přítel a hlavní rádce náčelníka Hordy, Thralla. Bohužel to byl jeden z orků, co vypili Mannorothovu krev a byl poté ohromným prokletím svázán s Plamenou Legií. Orkové na něj však nezanevřeli a pojmenovali po něm mnoho míst, jako např. Grommash Hold v Orgrimmaru. Samotné jméno Grommash (zkráceně Grom) znamené v orkském jazyce "Ohromné srdce". Grom se dostal na Azeroth při orksé Druhé invazi a bojoval proti lidem při bránění Dark Portalu. Když byli Orkové poraženi, Grom a jeho klan Warsong se 15 let skrývali v Lordaeronských lesích. Poté se seznámil s Thrallem, který se pokoušel vysvobodit Orky s internačních táborů a Grom mu přislíbil pomoc. Nakonec se Grom s klanem Warsong, Thrall se svým znovu založeným klanem Frostwolf a Orgrimm Doomhammer spojili v Hordu, která časem odplula na Kalimdor. Tam dostal od Thralla rozkaz, aby se vydal do Ashenvalských lesů a težil tam dřevo. To se ovšem nelíbilo Nočním Elfům a tak musel kromě stromů bojovat i s nimi. Právě tady si ho všiml Mannoroth Ničitel a nalákal ho do své pasti. S démonickou krví v těle s vydal hluboko do lesů a zabil elfského poloboha Cenaria. Grom potom krátce pomáhal Plamené Legii v ničení světa do té doby, než ho Thrall vysvobodil. Grom se poté dychtivý po pomstě Mannorothovi vydal se svým přítelem Thrallem do Demon Fall Canyonu, aby ho konečně zničili. První zaůtočil Thrall, Mannoroth však jeho útok jednoduše odrazil, a Thrall byl neschopný dalšího boje. Grom zuřivý, jak z toho co Thrallovi Mannoroth udělal, tak ze svého dřívějšího prokletí, zaútočil, a podařilo se mu Mannorotha zabít. Jeho krev, která se řinula z jeho odporného těla však potřísnila Groma, což mu působilo ohromnou bolest. Brzy svým zraněním podlehl. Thrall na tom místě nechal vybudovat památník který doteď připomíná Gromovi skutky.


Kde se nachází: není na živu (náhrobek v Demon Fall Canyonu v Ashenvale)
Frakce: Horda, klan Warsong
Rasa: Ork
Postavení: Šampion Hordy, vůdce klanu Warsong
Povolání: Válečník

Orgim Doomhammer

25. ledna 2009 v 10:27 | Agnesh |  World of Warcraft
Orgrim byl vůdcem Hordy od konce První války a celou Druhou válku a je to stále jeden z nejuznávanějších hrdinů nejen mezi orky. Orgrim se ještě jako dítě seznámil s Durotanem, i když byli s klanů, které se k sobě nechovali zrovna přátelsky. Díky tomu se však tyto klany zpřátelili. Poté co Ner'zhula navštívil Kil'Jeaden, aby přesvědčil orky k invazi na Azeroth, byl Orgrim jedním z mála velitelů, kteří se nenapili Mannorothovi krve. Když se Gul'Dan při První válce ztratil, vycítil Orgrim šanci a zabil dosavadního velitele Hordy Blackhanda a stanul na jeho místě. Poté co se Gul'Dan objevil, zjistil, že nový náčelník zničil jeho Stínovou Radu a chtěl se pomstít. Nabídl Orgrimovi spojenectví a slíbil, že vytvoří armádu k němu lojaální. Jak slíbil, tak udělal, ale když se Horda připravovala k finálnímu útoku na Lordareon, vzal Gul'Dan svoje vojska a další spřátelené klany a vydal se k Sargerasově hrobce, hledat něco s čím by mohl Orgrima svrhnout. V hrobce byl však zabit démony. Kvůli Gul'Danově zradě přikázal Orgrim stáhnout vojska zpět. S aliančními vojsky se střetl u Blacrock Spire, kde vlastnoručně zabil jejich velitele Anduina Lothara. Bohužel jeho smrt Alianci spíše posílila, než oslabila, jak to Orgrim předpokládal. Lidé jeho armádu nakonec porazili. Poté byl jako zvláštní vězeň držen v Lordaeronu, ale ne příliš přísně, poněvadž mu nečinilo potíže uniknout. Vydal se k jednomu z internačních táborů, aby zjistil co se stalo s jeho vojáky. Místo krvežíznivých válečníků však našel klidné zbytečné duše. Zoufalý Doomhammer utekl z tábora a bloudil po Lordaeronu, dokud ho nekontaktoval Drek'Thar z klanu Frostwolf. Dozvěděl se, že se objevil mladý ork, který byl ztraceným synem Durotana. Utekl prý od svých lidských věznitelů a vydal se hledat svoje vojáky. Byl to Thrall. Dohodl se s ním že osvobodí orky z internačních táborů, a tak později ještě s Gromem Hellscreamem zaútočili na 4 z táborů. Orgrim byl při jedné z bitev zbaběle propíchnut zezadu kopím. Z posledního dechu řekl Thrallovi, aby se stal novým Vládcem Hordy, a aby si vzal jeho zbroj a kladivo. Poté vydechl naposledy.


Kde se nachází: není na živu (zemřel v Hammerfall v Arathi Highlands)
Frakce: Horda, klan Blackrock, Thunderlord
Rasa: Ork
Postavení: bývalý Vládce Hordy, vůdce klanu Thunderlord
Povolání: Válečník

Rexxar

25. ledna 2009 v 10:25 | Agnesh |  World of Warcraft
Po mnoho let procházel Rexxar, poslední z klanu Mok'Nathal, Kalimdorem sám, vyjma doprovodu své ohromné medvědice Mishy. Vzhledem k tomu, že to byl míšenec orka a ogra, byl stejně jako všichni jeho soukmenovci unaven handrkováním, a nekonečnými válkami mezi různými národy. Měl mnohem raději zvířata něž "civilizované" národy, a proto se tak dlouho toulal sám. Během formování orkské říše pomohl jednomu umírajícímu orkovi a vyslech si jeho zprávu, která měla být doručena Thrallovi. Rexxar mu slíbil že zprávu Thrallovi doručí a jak slíbil, tak i udělal. Thralla zastihl ve městě Orgrimmaru, kde mu předal zprávu a Thrall ho za to udělal přítelem orků. Rexxar poté pomáhal při stavbě např. tím, že zabíjel harpyje nebo vyháněl hromové ještěry, aby orkové mohli rozšiřovat svá území. Při těchto výpravách se dozvěděl o lidech, kteří porušili spojenectví a zaútočili na Echo Isles, hordské ostrovy v Durotaru. Vol'Jin, zkušený trolí vůdce Rexxara a ještě další dva válečníky přeměnil na čas na Wyverny, aby se mohli vydat na lidské lodě a zničit je. Rexxar i poté pomáhal Thrallovi, Jaině a jejich vojskům porazit admirála Proodmoura, Jainina otce. Když už nebyla potřeba jeho pomoc, začal se dál toulat po divočině, a až do znovuotevření Dark Portalu ho bylo možné spatřit téměř po celém Kalimdoru. Nyní hlídkuje v Outlandu. Pokud by ho však Thrall zavolal do boje, určitě by přišel.


Kde se nachází: Blade's Edge Mountains v Outlandu (před BC většinou Feralas nebo Desolace)
Frakce: Horda, klan Mok'Nathal
Rasa: poloviční Ogr-Ork
Postavení: Šampion Hordy
Povolání: Vládce nad zvířaty

Thrall, syn Durotanův

25. ledna 2009 v 10:25 | Agnesh |  World of Warcraft
Když Aedalas Blackmoore vzal mladého orka do své pevnosti, a pojmenoval ho Thrall, což ve staré řeči znamená otrok, nikdo určitě netušil, že se z tohoto orckého chlapce stane vůdce Nové Hordy. Když Thrall vyrostl, dostal se ze zajetí, a po dlohých bojích vyvedl většinu orků z internačních táborů, a tím zformoval Novou Hordu. S touto armádou poté vybojoval mnoho bitev a když při jedné z nich zemřel dosavadní náčelník Hordy Orgrimm Doomhammer, vzal si Thrall jeho smrtící válečné kladivo a zaujmul jeho místo. Poté se začal učit šamanistickému umění. Jednoho dne se však Thrallovi ukázal jakýsi prorok, ze kterého se poté vyklubal Medivh, což změnilo nejen osud jeho, ale celé Hordy. Thrall uvěřil, že se na jejich svět řítí ohromné nebezpečí a svolal celou Hordu, aby se přesunula na zapomenutý kontinent - Kalimdor. Po přistání na východě Kalimdoru se seznámil s Taureny, kteří se později přidali k Hordě za to, že jim Thrall pomohl porazit vražedné kentaury. Nebezpečí - Plamená legie, před kterým ho Medivh varoval však zaútočilo i na Kalimdor. Poté co Plamená legie dorazila, spojil se Thrall s Jainou Proodmoure a s Tyrande Whisperwind, aby definitivně porazili strašného démona Archimonda, velitele legie. Po jeho porážce začali orkové po dlouhé době hledat svůj ztracený domov. V pouštní zemi, kterou Thrall pojmenoval po svém otci Durotar si postavili své hlavní město Orgrimmar, pojmenované po slavném vůdci Hordy. Po třech letech však na orky zaútočil otec Jainy, Daelin Proodmoure, i když o tom Jaina neměla ani tušení. Křehké spojenectví mezi Orky, Lidmy a Elfy bylo tedy zničeno. Nyní znovu bojuje Horda proti Alianci, zatímco Thrall vše řídí ze svého trůnu v Orgrimmaru a vítá každého nového vojáka, který bojuje za jeho věc.


Kde se nachází: Orgrimmar - The Valley of Wisdom
Frakce: Horda
Rasa: Ork
Postavení: Vůdce Hordy, vládce Durotaru
Povolání: Válečník/Šaman

Gul´Dan

25. ledna 2009 v 10:24 | Agnesh |  World of Warcraft
Gul'Dan, velitel Stínové rady a Ničitel Snů, byl nejmocnější čaroděj Hordy, vlastně nejmocnější neeredarský čaroděj co kdy žil. Byl původně členem klanu Shadowmoon a projevoval velmi dobré schopnosti s ovládáním přírodních elentů - šamanismu. Za tuto svou vlastnost byl zvolen jako zástupce lídra klanu - Ner'Zhula. Objevil, že se Ner'zhul sešel s Kil'Jaedenem a domlouvali spolu invazi Hordy na Azeroth. Ner'Zhul však objevil, že Plamená legie to s Hordou stejně nemyslí dobře a od plánu ustoupil. Kil'Jaeden si poté vybral Gul'Dana, aby provedl jeho plán. Gul'Dan sestavil mocnou armádu orků, nazvanou Stínová rada, která ovládala démonické síly částečně získané vypitím Mannorothovy krve. S krví získali i ohromnou divokost a krvežíznivost a tyto vlastnosti dokázali tím, že vraždili každého Dreaneie, na kterého narazili. Gul'Dan byl kontaktován Medivhem, ve kterém již byl usazený Sargeras a pomohl mu s otevíráním Dark Portalu. Když byla Horda poprvé poražena, Gul'Dan se ukryl, a jeho warloci i celé Stínová rada byli rozprášeni. Šla po něm aliance, tak i Horda se svým novým vůdcem Orgrimmem Doomhammerem. Za druhé války se však Gul'Dan s Orgrimmem spojil. Poté si vyvolal armádu nemrtvích válečníků se kterou za Druhé války bojoval. Jeho touha po moci však nešla ukojit. Vzal dva orkské klany a vydal se hledat Sargerasovu hrobku. Našel ji na dně oceánu a svou ohromnou silou dostal celý ostrov na hladinu. Vstoupili do hrobky, ale když se dostali až k Sargerasově mrtvole, objevilo se ohromné množství démonů, které orky i s Gul'Danem zabili. Jeho mrtvola však byla přetvořena na legendární artefakt známý jako Gul'Danova lebka. Nejprve byla použita Ner'Zhulem k otevření několika portálů z Dreanoru a později Khadgarem k zavření Dark Portalu. Ani potom však jeho ostatky neměli klid. Plamená Legie použila lebku k prokletí Felwoodu a až poté byla zničena Illidanem, i když z něj udělala polodémona. I nyní je Gul'Danův duch k vidění v Shadowmoon Valley v Outlandu.


Kde se nachází: není na živu (duch se nachází v Shadowmoon Valley)
Frakce: Horda
Rasa: Ork
Postavení: Vůdce Stínové rady
Povolání: Warlock

Orkové

25. ledna 2009 v 10:23 | Agnesh |  World of Warcraft
Barbarští Orkové pocházejí původem z mírumilovného světa Draenor. Démonická Plamenná Legie si ale zotročila jejich kulturu a donutila je rozpoutat válku s Lidmi z Azerothu. Od těch dob již uplynulo mnoho let. Orkové si nakonec vydobyli svou svobodu a unikli prokletí, které na ně Legie seslala. Do dnešních dnů však bojují svůj boj o čest uprostřed světa, který je hluboce nenávidí.

Povolání:
Hunter, Shaman, Rogue, Warrior, Warlock.

Základní Atributy:
Strength: 23, Agility: 17, Stamina: 22, Intellect: 17, Spirit: 23, Celkem: 102.

Specializace Rasy:
  • Blood Fury: Aktivování ability zvýší na 20 sekund Sílu o 25 %. Postava pod vlivem této ability ztrácí každé 3 sekundy 5 % zdraví. Cooldown trvá 2 minuty.
  • Hardiness: Zvýšená odolnost (+25 %) na Omráčení (Stun) a jiné knockout efekty.
  • Command: Automaticky zvyšuje melee damage vašeho peta o 5 %.
  • Axe Specialization: Zvyšuje skill na používání seker o 5.
Ostatní informace o Rase:
Startovní Lokace: Valley of Trials (Durotar)Hlavní město: Orgrimmar
Dopravní zvíře: VlkLetecká doprava: Wind Runner - Wyverna
Vládce: Thrall - NáčelníkJazyky: Orcish

Taureni

25. ledna 2009 v 10:22 | Agnesh |  World of Warcraft
Mocní Taureni jsou mírumilovnou rasou lovců oddaných udržování rovnováhy v přírodě a naplňování vůle jejich bohyně, Matky Země. Taureni byli již dlouhou dobu ohrožováni vražednými Kentaury. Když se ale setkali s Orky, Orkové ochotně pomohli Taurenům v nouzi, porazili nájezdné Kentaury a zachránili tak Taurenské kmeny před vyhlazením. Aby splatili svůj dluh Orkům, přidali se Taureni k Hordě a tím upevnili věčnou loajalitu a přátelství mezi oběma rasami.

Povolání:
Druid, Hunter, Shaman, Warrior

Základní Atributy:
Strength: 25, Agility: 15, Stamina: 22, Intellect: 15, Spirit: 22, Celkem: 99.

Specializace Rasy:
  • War Stomp: Speciální útok, který slouží k omráčení nepřátel kolem Taurena. Omráčení trvá 2 sekundy. Postihne maximálně 5 okolostojících nepřátel. Cooldown trvá 2 minuty.
  • Endurance: Zvyšuje maximální hodnotu Zdraví o 5 %.
  • Cultivation: Zvyšuje skill bonus na Profesi Herbalism o 15.
  • Nature Resistance: Zvýší odolnost vůči přírodní magii +10.
Ostatní informace o Rase:
Startovní Lokace: Camp Narache (Mulgore)Hlavní město: Thunder bluff
Dopravní zvíře: KodoLetecká doprava: Wind Runner - Wyverna
Vládce: Cairne BloodhoofJazyky: Taurahe, Orcish

Trollové

25. ledna 2009 v 10:22 | Agnesh |  World of Warcraft
Divocí, pověrčiví Trollové kmene Darkspear kdysi obývali džungle Stranglethorn Vale v jižním cípu Azerothu. Byli však vytlačeni válčícími frakcemi a později se spřátelili s Orčí Hordou. Mladý vůdce Orků - Thrall, přesvědčil Ttrolly, aby s ním odcestovali do Kalimdoru a vybudovali zde novou budoucnost pro svůj kmen. Přestože Trollové stále lpí na svém přízračném dědictví, dokázali si v řadách Hordy vydobít svou čest.

Povolání:
Hunter, Shaman, Priest, Mage, Rogue, Warrior.

Základní Atributy:
Strength: 21, Agility: 22, Stamina: 21, Intellect: 16, Spirit: 21, Celkem: 101.

Specializace Rasy:
  • Berserking: Tuto abilitu může Troll aktivovat pouze když je zraněný (maximálně 20 % zdraví). Zvyšuje rychlost melee útoků a kouzlení o 25 %.
  • Regeneration: Zvyšuje bonus na regeneraci Zdraví o 10 %. 10 % z plné regenerace zdraví probíhá i během soubojů.
  • Beast Slaying: Zvýší bonus na damage (+5 %) při boji se zvířaty.
  • Throwing Weapon Specialization: Zvyšuje skill na boj s vrhacími zbraněmi o 5.
Ostatní informace o Rase:
Startovní Lokace: Valley of Trials (Durotar)Hlavní město: Orgrimmar
Dopravní zvíře: RaptorLetecká doprava: Wind Runner - Wyverna
Vládce: Vol'jinJazyk: Troll, Orcish

Undead (Nemrtví)

25. ledna 2009 v 10:21 | Agnesh |  World of Warcraft
Nemrtví, kteří si říkají Forsaken (opuštění) jsou skupinou rebelů oddaných svému cíli. Tim je sesazení ďábelského Krále Lichů z trůnu a zničení jeho Pohromy. Pod velením banshee královny Sylvanas se mstí jak Pohromě, tak i živým lidem, kteří prahnou po jejich vyhubení. Přestože se příliš nestarají o záležitosti Orků nebo Taurenů, souhlasili s připojením se k Hordě, doufajíc, že jim pomůže s jejich plány.

Povolání:
Priest, Mage, Rogue, Warrior, Warlock

Základní Atributy:
Strength: 19, Agility: 18, Stamina: 21, Intellect: 18, Spirit: 25, Celkem: 101.

Specializace Rasy:
  • Will of the Forsaken: Aktivací získá hráč imunitu na Fear, Sleep a Charm. Abilita trvá 20 sekund. Cooldown je 1,5 minuty.
  • Cannibalize: Jakmile je abilita aktivována, regenerace zdraví se na 20 sekund zvýší o 100 %. Funguje ale pouze s mrtvolami humanoidů nebo nemrtvých, které musí být maxiálně 5 yardů od postavy. Jakýkoliv pohyb nebo napadení efekt regenerace zruší.
  • Underwater Breathing: O 300 % prodlouží čas, jež lze strávit pod vodou.
  • Shadow Resistance: Zvýší odolnost vůči Stínové magii o 10.
Ostatní informace o Rase:
Start. Lokace: Deathknell (Tirisfal Glades)Hlavní město: Undercity
Dopravní zvíře: Nemrtvý kůňLetecká doprava: Netopýr
Vládce: Temná Lady Sylvanas WindrunnerJazyk: Gutterspeak, Orcish

Blood elves(Vysocí elfové)

25. ledna 2009 v 10:20 | Agnesh |  World of Warcraft
Téměř 7.000 let Vysocí Elfové obdělávali jejich zářící, kouzelné království, ukryti hluboko v lesích severního Lordaeronu. Ale před pěti lety Pohroma Nemrtvých vpadla do Quel'thalasu a dovedla Elfy na pokraj zhouby. Vedeni zlým Nemrtvým Rytířem Arthasem, Pohroma zničila Sluneční studnu, čím oddělila Elfy od zdroje jejich tajemné magie. Přestože jizvy, které po sobě Pohroma zanechala jsou patrné, zbylí Elfové se spojili dohromady a převzali zpět velkou část své domoviny. Nazývajíc se Krvaví Elfové, tito chmurní přeživší se zavázali k znovuzískání jejich nesmírných sil, které kdysi ovládali. Inspirovaní jejich milovaným vůdcem Kael'thasem Sunstriderem, Krvaví Elfové hledají nové zdroje magie a prostředky, které potřebují k obraně proti neumírajícím hrůzám Pohromy.

Tato rasa je hratelná jen pokud je ke hře nainstalován datadisk The Burning Crusade

Povolání:
Hunter, Mage, Paladin, Priest, Rogue, Warlock.

Základní Atributy:
Strength: 17, Agility: 22, Stamina: 18, Intellect: 24, Spirit: 19, Celkem: 100.

Specializace Rasy:
  • Arcane Affinity +10 k Enchantingu.
  • Arcane Torrent: Zabrání všem nepřátelům ve vzdálonosti 8 yardů v kouzlení na 2 vteřiny. Taky získáte 16 many (zvyšuje se s levelem, rogue získává 20 energy) za každý uložený Mana Tap efekt.
  • Magic Resistance: +5 ke všem odolnostem proti magii.
  • Mana Tap: Vysaje 53 many (zvyšuje se s levelem) a dá Vám Mana Tap efektt na 10minut, můžete mít na sobě maximálně 3 Mana Tap efekty najednou.
Ostatní informace o Rase:
Startovní Lokace: Eversong WoodsHlavní město: Silvermoon
Dopravní zvíře: Bazilišek (Hawstrider)Letecká doprava: Dragonhawk
Vládce: Lor'themar TheronJazyky: Thalassian

Night elves(Noční elfové)

25. ledna 2009 v 10:18 | Agnesh |  World of Warcraft
Noční rasa Temných Elfů vybudovala před deseti tisíci lety rozlehlou magickou říši. Ale jejich nezodpovědné používání prvotní magie přineslo tomuto prastarému světu jen zkázu. Zdrceni svým selháním se rozhodli žít osamoceni ve svých temných lesích až do dnešních dnů. Nicméně, ani Temné Elfy nenechala invaze Plamenné Legie klidnými, donutila je vyjít ze svých stínů a bojovat opět o své místo na zemi.

Povolání:
Druid, Hunter, Priest, Rogue, Warrior

Základní Atributy:
Strength: 17, Agility: 25, Stamina: 19, Intellect: 20, Spirit: 20, Celkem: 101.

Specializace Rasy:
  • Shadowmeld: Stealth mód - při aktivování se postava nesmí pohybovat ani bojovat.
  • Quickness: Zvýšená šance na vyhnutí se útoku (+1 % dodge).
  • Wisp Spirit: Jestliže je Temný Elf zabit, stává se bludičkou, která je o 50 % rychlejší než duch.
  • Nature Resistance: Zvyšuje odolnost vůči přírodní magii o 10.
Ostatní informace o Rase:
Startovní Lokace: Shadowglen (Teldrassil)Hlavní město: Darnassus
Dopravní zvíře: Nightsaber-Kočkovitá šelmaLetecká doprava: Hipogryf
Vládce: Tyrande WhisperwindJazyky: Darnassian, Common

Lidé(Human)

25. ledna 2009 v 10:18 | Agnesh |  World of Warcraft
Lidé jsou mladá, zato velice všestranná rasa - schponá vynikat v umění boje, stejně jako v řadě řemesel či magii. V minulosti vybudovali Lidé díky své odvaze a neochvějnému optimismu jedny z největších království světa. Nyní, po generacích válek a porážek, se lidstvo snaží znovu rozdmýchat svou zašlou slávu a ukout pro své další generace zářivou budoucnost.

Povolání:
Mage, Paladin, Priest, Rogue, Warrior, Warlock

Základní Atributy:
Strength: 20, Agility: 20, Stamina: 20, Intellect: 20, Spirit: 21, Celkem: 101.

Specializace Rasy:
  • Perception: Aktivovaná rozšiřuje rádius detekce Stealth nepřátel. Trvá 20 sekund. Cooldown této specializace je 2 minuty.
  • The Human Spirit: Zvyšuje hodnotu Spirit o 5 %.
  • Diplomacy: Dává bonusy na body reputace +10 %.
  • Sword Specialization: Zvyšuje skill na používání mečů o 5.
  • Mace Specialization: Zvyšuje skill na používání palcátů o 5.
Ostatní informace o Rase:
Start. Lokace: Northshire Valley (Elwynn)Hlavní město: Stormwind City
Dopravní zvíře: KůňLetecká doprava: Grifon
Vládce: Král Anduin WrynnJazyky: Common

Trpaslíci(Dwarf)

25. ledna 2009 v 10:17 | Agnesh |  World of Warcraft
Nespočet let nemysleli lhostejní Trpaslíci na nic jiného, než na těžbu pokladů z hlubin země. Nedávno ale objevili záznamy, které hovořily o jejich božských stvořitelích - a spících silách jejich kouzelného zrození. Nabiti těmito novými nálezy přesunuli Trpslíci své zájmy z těžby na honbu za archeologií. Trpaslíci se nyní potulují po odlehlých koutech světa, hledajíc ztracené artefakty a starobylé vědění.

Povolání:
Hunter, Paladin, Priest, Rogue, Warrior

Základní Atributy:
Strength: 22, Agility: 16, Stamina: 23, Intellect: 19, Spirit: 19, Celkem: 99.

Specializace Rasy:
  • Stoneform: Po aktivování získává Trpaslík imunitu na Poison, Disease a Bleed. Zároveň se mu zvýší Armor o 5 %, ale také se mu sníží rychlost pohybu na 70 % běžné rychlosti. Trvá 20 sekund. Cooldown je 2 minuty.
  • Gun Specialization: Zvyšuje skill na používání pušky o 5.
  • Frost Resistance: Zvyšuje odolnost na chlad o 10.
  • Treasure Finding: Aktivovaná abilita zobrazuje poklady na minimapě. Trvá dokud není deaktivována (nemá cooldown).
Ostatní informace o Rase:
Start. Lokace: Coldridge ValleyHlavní město: Ironforge
Dopravní zvíře: Válečný BeranLetecká doprava: Grifon
Vládce: Magni BronzebeardJazyk: Dwarven, Common

gnomové

25. ledna 2009 v 10:16 | Agnesh |  World of Warcraft
Přestože jsou malého vzrůstu a působí nenápadně, Gnómové z Khaz Modanu si vždy díky svému intelektu a tvořivosti dokázali udržet své místo v historii. Jejich podzemní království Gnomeregan bylo kdysi zázrakem parních technologií a vědy. Později však padlo za oběť nájezdům Troggů, kteří se vyrojili z hor. Gnómové se nyní potloukají po zemích Trpaslíků a snaží se pomáhat jejich alianci, jak to jen jde.

Povolání:
Mage, Rogue, Warrior, Warlock

Základní Atributy:
Strength: 15, Agility: 23, Stamina: 19, Intellect: 24, Spirit: 20, Celkem: 101.

Specializace Rasy:
  • Escape Artist: Aktivací ability se Gnóm zbaví svazujících efektů Root nebo Snare a také efektů snižujících rychlost pohybu. Kouzlo je instant a cooldown trvá 60 sekund.
  • Expansive Mind: Zvyšuje Inteligenci o 5 %.
  • Arcane Resistance: Zvyšuje odolnost na arcane magii +10.
  • Engineering Specialist: Zvyšuje skill bonus na Konstruktérství (engineering) o 15.
Ostatní informace o Rase:
Start. Lokace: Coldridge ValleyHlavní město: Ironforge
Dopravní zvíře: Mechano-StriderLetecká doprava: Grifon
Vládce: Gelbin MekkatorqueJazyk: Gnomish, Common

Draeneiové

25. ledna 2009 v 10:15 | Agnesh |  World of Warcraft
Před jedním měsícem hrozná exploze roztrhla nebesa severního Kalimdoru, v tom okamžiku se velká loď Exodar zřítila z oblohy a roztříštila se o povrch světa Azeroth. Vznešení Draeneiové odlétli ze zpustošeného světa jménem Outland na mezidimenzionální lodi jménem Exodar, aby našli pomoc. Inspirovaní příběhy hrdinské aliance která se spojila proti síle Plamenné Legie, Draeneiové je přišli požádat o pomoc při znovuzískání jejich zničené domoviny, Outlandu doufajíc v získání nových spojenců v souboji s Plamennou Legií, díky kterým by se jim mohlo povést konečně udělat přítrž ohavné plamenné výpravě. Ozbrojeni jen odvahou, a jejich neotřesitelnou vírou v dobro, Draeneivové doufají v nalezení spojence.

Tato rasa je hratelná jen pokud je ke hře nainstalován datadisk The Burning Crusade.

Povolání:
Hunter, Mage, Paladin, Priest, Shaman, Warrior

Základní Atributy:
Strength: 21, Agility: 17, Stamina: 19, Intellect: 21, Spirit: 22, Celkem: 100.

Specializace Rasy:
  • Gemcutting: +5 k profesi Jewelcrafting.
  • Gift of The Naaru: Vyléčí cíl za 65 (zvyšuje se s levelem) životů za 15 vteřin.
  • Inspiring Presence: Zvyšuje šanci na zásah kouzlem o 1% Vám a vašim spoluhráčům ve vzdálenosti 30 yardů.
  • Shadow Resistance: +10 k resistenci proti stínové magii.
Ostatní informace o Rase:
Start. Lokace: Ammen ValeHlavní město: Exodar
Dopravní zvíře: ElekkLetecká doprava: Grifon
Vládce: VelenJazyk: Draenei

Shatrath

25. ledna 2009 v 10:12 | Agnesh |  World of Warcraft
Neutrální město je WoW zatím jedno jediné. Je ním Shatrath v Outlandu, takže bez datadisku Burning Crusade se do něj nepodíváte. Můžete se do něj dostat samozřejmě pěšky, ale třeba i portálem který vám vyčaruje mág (mají ho jak Horďáci tak Aliančáci).
Shattrath byl kdysi hlavním městem Draeneiů. Jeho jméno znamená "Domov Světla". Shattrath byl ale zničen orky kteří byli ovládáni Plamennou Legií. Ruiny města byli ponechány v temnotě až do doby kdy přišli Shat'tar, jejichž jméno znamená "Zrozeni ze světla" jsou Naaru kteří přišli do Outlandu aby se postavili démonům Plamenné Legie. V ruinách Shattrathu bylo pár přeživších Draeneiských knězů, kteří si říkali Aldor, a rychle se jim povedlo znovu nabrat síly jak se dozvěděli o příchodu Shat'tar. Tak začala rekonstrukce města Shattrath. Ale netrvala dlouho, protože na město zaútočil někdo další. Tentokrát to byl Illidanovi armády. Obrovský regiment Krvavích Elfů byl vyslán Kael'thasem Sunstriderem. Jak armáda elfů překročila most, Aldorští se seřadili aby bránili Terrace of Light. Ale pak se stalo něco neočekávané. Krvaví Elfové složili zbraně před obránci města a jejich vůdce, Voren'thal vtrhl do Terrace of the Light a dožadoval se rozhovoru s A'dalem. Když Naaru A'dal přišel, Voren'thal poklekl a pravil: "Měl jsem vizi a ty jsi byl v ní naaru. Jediná naděje na přežití mé rasy jsi ty. Mí služebníci a já sme tu, aby sme ti mohli sloužit." Zrada Voren'thela byla největší strátou pro Kael'thasovu armádu. Naaru přijali odpadlíky, kteří budou později známí jako Scryers.