Nichts ist fur dich....Nichts war fur dich .... nichts bleib fur dich... fur immer!...

Emigrate - Recenze

28. srpna 2008 v 19:57 | Agnesh |  Emigrate

Rammstein: Kruspe prezentoval svůj sólo projekt EMIGRATE

Kytarista kapely Rammstein si svým sólo projektem EMIGRATE splnil svůj sen. Koncem minulého týdne prezentoval první píseň své metalové kapely. Zbytek kapely se zatím schovává pod pláštěm tajemství a klamání.
Berlin - Kytarista kapely Rammstein prezentoval první song své kapely EMIGRATE. K dispozici dal fanouškům na stáhnutí song "Wake up" Zde si jej můžete stáhnout. Pozn. překladatele). Na songu jsou Richardovy rify patrné. Se svým vedlejším projektem nám předkládá industrial metal. Richard je hlavní částí EMIGRATE, protože zpívá a píše písně. O ostatních členech kapely můžeme jen spekulovat. Na internetu kolují pověsti o údajné sestavě. Měli by to být Bart Torstensen (druhá kytara) a Jocke Skog (klávesy) oba z Clawfinger, Andy Selway (KMFDM) jako bubeník a Stefan Olsdal (Placebo) na basovce. Je totiž podezření, že je tohle jen žert, potvrdil to totiž i management: "Tahle sestava je jen fáma" dementoval management, který zároveň zastupuje i Rammstein. Než se vysvětlí tajenství kolem zbývající sestavy, bude to chtít ještě dost trpělivosti. Avšak brzy by se mohly objevit nějaké bližší informace o kapele.
Kruspe financuje tenhle projekt ze své kapsy. Richardovi ale nejde o peníze, nýbrž o naplnění jeho snů. Momentálně pracují EMIGRATE na dokončení jejich debutového alba. Datum vydání ještě není znám.
Už před dvěma lety se Richard zmínil v rozhovoru o nějakém možném vedlejším projektu. Poté se objevily fámy o rozpadu, které se chvílemi zdály pravdivé. S aktuálním albem Rosenrot získali Rammstein nedávno Platinovou desku, Ještě před Vánocemi by mělo vyjít DVD "Völkerball". Přeplněné DVD s tříhodinovým živákem, hodinou a půl bonusového materiálu a ještě jedno CD s více než hodinovým živákem.

1 člověk ohodnotil tento článek.